Peace, Love, and Johnlock

Reblog if you always follow back.

statuseque:

crvnches:

proteean:

top-fox:

greymatterrr:

anaybee:

jasonsickass714:

lucyskydiamandis:

spontaneously-euphoric:

kjoec21:

Reblog, & watch your followers grow.

image

Reblog AND Like, and you will get double followers!

I’ve gotten about smart 400 followers from posts like these. Its crazy

eh meh

http://jasonsickass714.tumblr.com/

Anaybee.tumblr.com

greymatterrr.tumblr.com

top-fox.tumblr.com

proteean.tumblr.com

crvnches.tumblr.com

Following back everyone x

lexiawokoya.tumblr.com

(Source: imparare-a-volare, via i-dont-need-opinions)

Reblog if you always follow back.

statuseque:

crvnches:

proteean:

top-fox:

greymatterrr:

anaybee:

jasonsickass714:

lucyskydiamandis:

spontaneously-euphoric:

kjoec21:

Reblog, & watch your followers grow.

image

Reblog AND Like, and you will get double followers!

I’ve gotten about smart 400 followers from posts like these. Its crazy

eh meh

http://jasonsickass714.tumblr.com/

Anaybee.tumblr.com

greymatterrr.tumblr.com

top-fox.tumblr.com

proteean.tumblr.com

crvnches.tumblr.com

Following back everyone x

(Source: imparare-a-volare, via i-dont-need-opinions)

youthfolly:

envycamacho:

what is this from

wowowowowoowwow

(Source: rstrk, via pizza)

WHEN EVERYTHING IS DUE IN THE SAME WEEK

thebitchiam:

howdoiputthisgently:

IT’S LIKE:

imageimage

I have never seen something that more accurately describes how I’m feeling right now

(via map-ofthe-problematique)

These Gender bends are amazing though!

there-may-be-hope-for-us-kids:

Flynn Rider

image

Captain Phoebus

image

Hercules

image

Prince Naveen

image

Price Charming

image

Jim Hawkings

image

Aladdin 

image

Kristoff

image

Tarzan

image

Quasimodo

image

Peter Pan 

image

John Smith

image

Price Phillip 

image

The Beast

image

Hans

image

Prince Eric

image

(Eric, Tarzan, The Beast, Jim, Aladdin, Flynn, And Hercules are my favorite!) What’s yours?

(Source: the-girl-you-lost-2-cocaine, via map-ofthe-problematique)

snorlaxatives:

it’s 2014 and there’s still guys tryna rock the 2009 justin bieber hairstyle please love yourself

*coughs*Shane *cough cough* Dawson

(via orgasm)

wifflesgiraffy:

silverie-stitches:

lusoric:

gallowscalibratorh3h3:

……WHATS SAD IS I HAVE SEVERAL GREAT GUYS I GAME WITH AND THEYA RE SWEETHEARTS AND NOT THE ASSHOLES WHO MAKE FUN OF FEMALE GAMERS
AND I ONCE DID THIS AND OMG I WAS LIKE COVERED WITH AMO AND I LAUGHED ALL
'AWW YEEEA MY MAN WHORES KNOW HOW TO KEEP MAMA HAPPY'
AND I SWEAR THEY LAUGHED SO MUCH ONE CHOKED ON A CIGARETTE LKSDHFLHK

At first I thought this was going to be one of those “gamer girl” posts about how “girls suck at video games lolzor” and I was like ugh, running out of ammo is a normal thing it doesn’t make you bad gamer and being a girl doesn’t make you a bad gamer. THEN I SAW THE REST OF THE GIF OMF



this whole post is full of cute omg

wifflesgiraffy:

silverie-stitches:

lusoric:

gallowscalibratorh3h3:

……WHATS SAD IS I HAVE SEVERAL GREAT GUYS I GAME WITH AND THEYA RE SWEETHEARTS AND NOT THE ASSHOLES WHO MAKE FUN OF FEMALE GAMERS

AND I ONCE DID THIS AND OMG I WAS LIKE COVERED WITH AMO AND I LAUGHED ALL

'AWW YEEEA MY MAN WHORES KNOW HOW TO KEEP MAMA HAPPY'

AND I SWEAR THEY LAUGHED SO MUCH ONE CHOKED ON A CIGARETTE LKSDHFLHK

At first I thought this was going to be one of those “gamer girl” posts about how “girls suck at video games lolzor” and I was like ugh, running out of ammo is a normal thing it doesn’t make you bad gamer and being a girl doesn’t make you a bad gamer. THEN I SAW THE REST OF THE GIF OMF

this whole post is full of cute omg

(via amanduhh-bynes)

valkubus:

mycroftsbooty:

shslspookyscary:

adropofred:

comment s’appelle un chien qui vend des médicaments?

un pharmachien

why the fuck is this joke in french and why there is 26k notes am i missing something important

something really important

what do you call a dog that sells drugs?

a pharmacy

yeah it’s really only funny in french

(via lost-war)

faultintheirstar:

I really can’t tell you how beautiful this line was to me in the book and trailer. It signified so awesomely that we are more than our diseases, mental and physical disorders, etc. I hate how society will group different people like if you have a drug problem, depression or a type of diabetes you are still all put in the category “sick” because apparently thats all you mean to the world, which is not true. Illness does not and cannot make a person. These simplifications are a way to dehumanize people too. A person is a person, nothing more, nothing less. 

(Source: its-anselelgort, via wild-confetti)

princeowl:

ok but before u unfollow me we gotta do a duet of ‘gotta go my own way’ sorry i dont make the rules 

(via pizza)